Clienții noștri au o mie de vise și cel puțin o pereche de pantofi Tamaris în dulap

Frumos deziderat al celor de la Tamaris, unul dintre cele mai renumite branduri de încălțăminte din Europa, cu origine nemțească. La nivel de ADN, marca Tamaris are un design clar și un limbaj vizual consistent. De peste jumătate de secol, produc încălțăminte care se pliază perfect pe tendințele momentului. Fie că te pregătești pentru o ieșire elegantă pe covorul roșu, fie că plănuiești să faci o escapadă în pădure, nevoile tale își vor găsi rezolvare în gama de încălțăminte propusă de renumitul brand german.

Mai mult decât atât, nu trebuie să-ți faci griji nici la capitolul calitate. Aceasta este misiunea cea mai de preț a brandului Tamaris, care se asigură permanent că vine în întâmpinarea clienților cu modele de încălțămine realizate din materiale naturale, folosind un calapod comod, în perfectă armonie cu „geometria” corpului uman. În acest fel, pe lângă aspect, brandul demonstrează interes și preocupare atunci când vine vorba despre sănătatea celor care poartă pantofi Tamaris.

„Clienții noștri au o mie de vise și cel puțin o pereche de pantofi Tamaris în dulap. De aceea, colecțiile pe care le-am lansat recent au devenit din ce în ce mai diversificate, iar campaniile noastre s-au concentrat pe emoții într-un mod complet nou. Liniile Tamaris Fashletics, Tamaris Heart & Sole, Tamaris PureRelax, Tamaris GreenStep sau Premium NEWD asigură clientul nostru că indiferent de stilul ales, găsește pantofii potriviți pentru propriul stil de viață.”, transmit reprezentanții brandului.

Per total și în esență, brandul Tamaris consideră că fiecare client este unic în felul lui, indiferent de vârstă, culoarea pielii, limitările și experiențele lui. „Diversitatea și autenticitatea sunt credințele campaniei noastre, în timp ce pantofii potriviți subliniază personalitatea fiecărui individ. La urma urmei, nu există două căi asemănătoare: fiecare pas, fiecare poveste, fiecare client și fiecare pantof sunt diferite și unice.”, conchid reprezentanții brandului.